Totul în câțiva pași simpli

Creezi un cont

Cu doar câteva click-uri ai acces instant la platformă și la toate tool-urile de care ai nevoie pentru pregătirea evenimentului tău. În cont vei avea acces ușor la toate datele referitoare la înscrieri și participanți.



Adaugi un eveniment

Într-un mod simplu și intuitiv creezi evenimentul și stabilești toate detaliile acestuia direct din platformă.
Prețul, data, numărul maxim de participanți, bilete etc. iar participanții vor avea la îndemână toate informațiile de care au nevoie.

Încarci conținutul pe platformă

Ai mai multe tipuri de conținut în care poți încărca toate materialele scrise, conținutul video, documente și suportul pentru curs, iar participanții le pot descărca sau viziona în funcție de accesul pe care tu li-l oferi.



Vinzi direct din platformă

Nu trebuie să îți mai faci griji cu facturile și procesatoarele de plată. Gestionezi totul ușor, direct din platformă: comenzi, participanți, încasări și plăți. Poți integra MailChimp, Google Analytics sau Facebook Ads pentru a urmări în mod centralizat și performanțele promovării.

De câți oameni ai nevoie acum pentru a organiza un eveniment sau un curs?

Web developeri

Ai nevoie de o echipă de specialiști pentru crearea platformei de înscriere sau de curs, care să integreze procesatoare, plug-in-uri și tool-uri.

Designeri

Partea vizuală este deosebit de importantă, iar pentru asta ai nevoie de designeri care să pregătească partea grafică și să se coordoneze cu web developerii.


Specialiști în marketing

Copywriteri și experți în social media care se ocupă de promovarea evenimentului și de care ai nevoie pentru a vinde locurile disponibile.

Customer support

La toate întrebările potențialilor tăi clienți venite de pe diverse canale de promovare trebuie oferit un răspuns, iar pentru asta ai nevoie de oameni dedicați.

Project manageri

Gestionarea unui astfel de proiect nu este una ușoară iar pentru a te asigura că toate specialitățile colaborează bine, ai nevoie de cineva capabil să le gestioneze.

Află cum poți să faci singur tot ce face o întreagă echipă


Vezi în video cât de ușor poți crea un eveniment

Conținut digital, evenimente și cursuri

Încarci și organizezi ușor toate materialele de care participanții la curs sau eveniment au nevoie. Poți crea evenimente gratuite sau plătite, evenimente recurente și evergreen, webinarii live, workshop-uri, conferințe, cursuri, sau expoziții, iar toate informațiile vor fi disponibile în același loc, pe platforma Heme.

Automatizări și acces

Procesele care îți consumă timp și pentru care ai nevoie de o întreagă echipă sunt automatizate și simplificate pentru a fi ușor de înțeles și folosit de către oricine. Toate documentele se emit în mod automat, tuturor participanților le vor fi alocate automat conturi pentru a accesa conținutul, iar tu vei putea urmări acțiunile lor simplu, direct din platformă.

Digital Marketing și Afiliere

Îți oferim posibilitatea de a integra MailChimp, Google Analytics, Facebook Ads și de a urmări toți KPI (Key Performance Indicators) pentru a analiza eficiența promovării și a îmbunătăți tot procesul. Poți ține ușor evidența afiliaților, a vânzărilor acestora și a procentelor de afiliere.

Listă de contacte

Îți poți crea cu doar câteva click-uri liste de contacte cu tag-uri alocate automat, pe care le poți segmenta în funcție de evenimente, produse sau conținut. Poți comunica prin e-mail cu listele tale sau doar cu o parte dintre cei din baza ta de date pentru a le oferi informații suplimentare sau pentru a le trimite mailuri de vânzare.

Marketplace Digital

Peste 50 000 de potențiali clienți interesați de domeniile business, educație și dezvoltare personală prezenți pe platformă vor vedea noul tău curs sau eveniment și se vor putea înscrie cu un singur click.

Înscriere și Facturare

În doar câteva minute de la crearea contului poți vinde și începe să faci profit. Nu ai nevoie de un procesator de plată sau un program de facturare, iar confirmarea plăților cu cardul sau prin transfer bancar se face automat. Facturile proforme și fiscale sunt eliberate automat și poți oricând exporta și printa informațiile fiecărei comenzi.

Creează primul tău eveniment pe platformă și descoperă cât de ușor este!


Cum creezi un eveniment
  • Adaugi un eveniment nou
  • Alegi numele evenimentului și introduci descrierea acestuia
  • Stabilești tipul (online sau offline), data și locația
  • Alegi dacă creezi un eveniment gratuit sau cu înscriere plătită
  • Alegi modalitate de plată
  • Introduci datele de facturare ale firmei emitente
  • Introduci datele organizatorului
  • Configurezi setări avansate
Cum creezi un curs online sau alt tip de conținut
  • Adaugi un nou tip de conținut
  • Alegi numele și introdusi descrierea acestuia
  • Selectezi perioada de valabilitate
  • Adaugi multiple pagini și secțiuni în conținut
  • Introduci numele și descrierea paginii
  • Încarci materialele video sau audio
  • Încarci alte tipuri de documente suport
  • Arajezi paginile și secțiunile prin drag&drop

Cum creezi un produs pentru un eveniment
  • Trebuie să creezi un eveniment înainte
  • Alegi evenimentul și introduci numele și descrierea
  • Introduci cantitatea disponibilă, prețul și TVA-ul
  • Selectezi data pentru care acest produs este disponibil
  • Adaugi etichete automate pentru segmenarea listei de email
  • Alegi conținutul ce va fi alocat automat după comandă
  • Adaugi un al produs ca Upsell
  • Configurezi diverse alte variante de preț
Cum vinzi in marketplace-ul heme
  • Creezi un eveniment și cel puțin un produs
  • Creezi și atașezi un conținut
  • Alegi ca evenimentul tău să fie public
  • Participanții văd evenimentul și completează comanda
  • Aleg una din modalitățiile de plată automate
  • Plătesc și primesc automat acces la conținut
  • Tu urmăreșți vânzările și starea comenziilor
  • Încasezi banii la câteva zile de la comandă

Funcționalități

Poți face o multitudine de lucruri ce țin de evenimentul sau cursul tău pe platforma Heme. Descoperă mai jos doar câteva dintre ele!

Control

Într-un singur loc, ai acces atât tu cât și participanții la tot conținutul tău online

Varietate

Poți crea câte evenimente ai nevoie, de orice tip, pentru a vinde conținutul tău

Marketing

Creezi pachete de produse, bilete, vouchere, oferte și reduceri

Vânzare

Poți face upsell la produse pentru vânzări suplimentare

  • Poți să creezi atât evenimente plătite cât și gratuite
  • Poți creea evenimente private, la care să aibă acces doar cei selectați de tine
  • Poți organiza evenimente în sală (offline) sau online
  • Organizezi ușor evenimente evergreen sau evenimente recurente
  • Emiți facturi pentru mai multe firme din același cont
  • Formularul de comandă poate fi integrat direct în site-ul tău
  • După terminarea evenimentului, toți care și-ar fi dorit să participe sunt înregistrați pe o listă de așteptare
  • În pagina evenimentului participanții vor avea un formular prin care te pot contacta direct
  • Biletele sunt generate automat în funcție de data evenimentului
  • La achiziționarea biletului, fiecare participant va primi un tag automat, iar lista ta va fi automat segmentată
  • Alocare automată a conținutului digital la achiziționarea biletului
  • Acces instant la materialele pregătite de tine odată ce comanda este realizată
  • Emiterea automată a facturilor fiscale
  • Creezi ușor conținut digital: cursuri online, materiale și reviste digitale, workshop-uri, challenge-uri, webinarii*, live streaming* etc.
  • Poți structura conținutul așa cum dorești, în secțiuni ușor de înțeles pentru participanți
  • Conținutul poate fi în orice format: imagini, video, texte, fișiere de orice tip
  • Poți face lansări zilnice și le poți pune la dispoziția participanților conținutul într-un mod automatizat
  • Poți seta perioade de valabilitate pentru task-uri și challenge-uri*
  • Poți aloca ușor conținutul clienților existenți sau clienților noi, pe bază de invitație
  • Poți creea landing page-uri 100% personalizabile*
  • Poți adăuga domeniul propriu prin platforma Heme*
  • Poți lista evenimente pe pagina proprie direct din platformă
  • Faci vânzare direct din paginile pe care le-ai creat pe platformă*
* în curând
  • Alocarea conținutului se face automat odată cu finalizarea comenzii
  • Ai acces la date referitoare la produse, conținut, comenzi, plăți și participanți
  • Facturile proforme, fiscale, storno etc. se emit automat, iar participanții sunt notificați de către sistem despre emiterea acestora
  • Ai o evidență clară cu starea comenzilor, iar acestea pot fi exportate ușor și în Excel
  • Participanții pot face plata simplu cu cardul sau prin transfer bancar
  • Tot procesul de plată este automatizat și nu este nevoie de validarea manuală a comenzilor
  • Ai la dispoziție toate datele despre clienți
  • Vezi toate produsele achiziționate de fiecare client în parte
  • Poți să vezi ușor conținutul alocat fiecăruia
  • Detalii complete despre liste și produsele achiziționate
  • Comunicarea se face prin emailuri automatizate, presetate de tine, în funcție de acțiunile clienților tăi realizate pe platformă*
  • Ai la dispoziție statistici despre emailurile trimise și poți comunica ușor cu toate listele tale*
* în curând
  • Plățile prin card sau transfer bancar sunt confirmate automat
  • Facturile se emit automat după regulile stabilite de tine
  • Decontările se fac săptămânal
  • Ai în cont toate detaliile comenzilor decontate
  • Plata se face prin procesatorul Mobilpay, lider de piață în România

Beneficii

Economisești timp și bani

Nu ai nevoie de o întreagă echipă, lucru care scade costurile dramatic, iar procedurile automatizate te ajută să faci totul singur, în cel mai eficient mod posibil.

Nu ai nevoie de o echipă

Procesul este unul simplu, iar întreg managementul evenimentelor sau al cursurilor a fost optimizat pentru a putea fi făcut în cel mai simplu mod și în cel mai scurt timp de către o singură persoană.

Peste 50k potențiali clienți

Odată salvat, evenimentul creat de tine este afișat automat în marketplace-ul digital unde se află peste 50 000 de potențiali clienți

Proces automatizat

Înscrierile, listele de participanți, bilete, vouchere, reduceri, lista de afiliați și facturile sunt trimise sau completate automat, iar tu ai o evidență clară a întregului proces.

Ce ai de pierdut dacă ratezi această ocazie

Eficiență

Vei depinde în continuare de o întreagă echipă, care nu va fi mereu disponibilă, pentru organizarea evenimentului tău.

Timp

Implementarea va dura mult mai mult, iar fiecare proces va implica mai multe persoane care trebuie să se coordoneze perfect.

Vânzări

Numărul de înscriși depinde în mod direct de cât de bine ți-ai pregătit evenimentul, iar atunci când totul este descentralizat, e greu să le oferi participanților ce e mai bun.

Reputație

Atenția la detalii este importantă pentru un eveniment reușit, iar fiecare scăpare va fi văzută ca o problemă organizatorică, iar participanții își vor schimba repede părerea.

Control

Nu poți controla fiecare departament implicat în organizarea evenimentului, iar asta înseamnă că micile probleme vor continua să apară

Claritate

O implementare descentralizată înseamnă detalii importante pierdute pe drum, iar asta afectează rezultatul final și calitatea evenimentului tău.

Ce spun antreprenorii care folosesc Platforma Heme

Pentru noi Heme a adus o importantă optimizare de resurse. Instant am câștigat foarte mult timp pe care trebuia să-l alocăm pentru emiterea a sute de facturi și trimiterea a sute de email-uri. În plus, experiența clienților a fost mult îmbunătățită atât la achiziționarea biletelor cât și la recepția în cadrul conferinței.

...
Constantin Stanciu
WeContent Events

Aplicația Heme a fost pentru noi soluția prin care am trecut la următorul nivel cu organizarea evenimentelor în Evoluăm Împreună. Ne-a ajutat să eficientizăm procesul clientului, de la înscrierea la eveniment, trimiterea automatizată a proformei și facturii, până la emiterea biletelor pentru chek-in, inclusiv trimiterea rapoartelor la contabilitate. Din punctul meu de vedere heme este cea mai complexă soluție din România la ora actuală pentru oricine vrea să meargă la următorul nivel cu organizarea de evenimente

Alina Finta
Alina Finta
Evoluăm Împreună

Apreciez în primul rând disponibilitatea și proptitudinea de a oferi consultanță pe parcursul colaborării. Aplicația este de mare ajutor pentru organizatorii de evenimente și recomand utilizarea acesteia.

Carmen Ciocan
Carmen Ciocian
Libero Events

Utilizarea aplicației dumneavoastră pentru evenimentele noastre corporate a fost o decizie inspirată, având în vedere rezultatele remarcabile pe care le-am avut în ceea ce privește calitatea, viteza și timpul utilizat.

Daniel Craininc - Imobiliare.ro
Daniel Crainic
Imobiliare.ro

Costuri minime


Am gândit platforma pentru a-ți oferi beneficii maxime la costuri minime

START-UP


81 € +TVA / lună

plată anuală

Toate funcționalitățiile incluse
Listare în marketplace-ul heme.ro
Clienți și contacte fără limită
3 x cursuri/e-reviste/challenge-uri
9 x evenimente de vânzare
Suport prin chat
doar 4%* comision
garanție 30 de zile banii înapoi

PERSONALIZAT


Sună

Soluția ta proprie, personalizată 100%
Asistență tehnică inclusă
Asistență pentru vânzări și marketing
Integrare cu aplicații terțe
Soluție livrată la cheie


Contactează-ne

* heme.ro ofera cel mai mic comision de pe piață, de 5% (minim 5 lei - maxim 25 lei/bilet vândut) și gratis pentru invitați, parteneri și evenimente gratuite.
În valoarea comisionului nu este inclusă taxa de procesare a plaților prin card și transfer bancar de către Netopia Payments, în valoare de minim 0.99%+TVA din valoarea comenzilor realizate
Romanian Business Leaders
Business Days
We Content
Andy Szekely
The Woman Conference
SuperTeach
TeComm
Clubul Profesionistilor in Imobiliare

Întrebări frecvente


Ai o întrebare? Scrie-ne un email dacă nu găsești raspunsul în rândurile de mai jos

Cum mă poate ajuta Heme?

Heme este singura aplicație din România ce îți permite să îți creezi singur oricâte cursuri online ai nevoie, să creezi evenimente de vânzare, să faci campanii de marketing și să comunici cu participanții, avand controlul complet asupra conținului și fiecărui pas în parte.

Ce cursuri pot organiza prin Heme?

În acest moment poți crea cursuri online, reviste digitale, audiobook-uri, challenge-uri (cursuri online intensive), webinarii și live streaming în curând. Dacă ai nevoi suplimentare doar dă-ne un semn.

Ce pot face cu Heme?

Sunt extrem de multe lucruri ce le poți face. Practic, poți vinde absolut orice ai nevoie, de la bilete de autobuz electronice, cursuri online, ebook-uri și orice alte produse digitale. In marketplace-ul heme te ajutăm să vinzi orice conținut de educație, business sau dezvoltare personală

Nu am cunoștințe tehnice, pot utiliza Heme?

Heme a fost gândit special pentru tine. Oricine poate utiliza Heme chiar și fără cunoștiințe tehnice. Dacă ai nevoie de ajutor suplimentar îți stăm la dispoziție, doar dă-ne un semn.

Cum integrez Heme cu site-ul meu?

Am construit special pentru tine niște widget-uri ce te ajută să vinzi cursurile din Heme direct pe site-ul tău, în deplină siguranță și sub controlul tău.

Pot testa Heme?

Bineînteles. Alege orice pachet dorești, fă-ți cont, iar dacă, din orice motiv, nu ești mulțumit, îți returnăm toți banii plătiți initial.

Pot factura/încasa prin Heme?

Poți face mai mult de atât. Poți automatiza emiterea facturilor proforme și fiscale și să uiți de alte programe de facturare. În plus știi în orice moment ce ai de încasat și ce comisioane ai de plată.

Cum se încasează banii prin Heme?

Participanții comandă și plătesc biletul la eveniment, folosind un card sau transfer bancar utilizând serviciul Netopia Payments. După ce încasăm contravaloarea comenzii de la procesator, îți transferăm banii, la începulul fiecărei săptamâni pentru săptămâna precedentă.

Cine procesează plățile online?

Lucrăm cu liderul de piață din România, Netopia Payments. Nu stocăm datele de card pe servele noastre, iar toate tranzacțiile respectă cele mai înalte protocoale de securitate.